بازاریابی و فروش شرکت موفق

6 دلیل برای اینکه به یک برنامه بازاریابی نیاز دارید

چه در حال ساختن یک شرکت جدید باشید و چه در حال کشف راه های جدید برای دستیابی به مشتریان و فروش بیشتر باشید، ایجاد یک برنامه بازاریابی بسیار مهم است. این سند راهبردی کمک می کند تا اهداف شما قابل اندازه گیری باشد، کار همه بخش ها هماهنگ شود و همه تهدیدها و فرصت ها ارزیابی شوند. دلایل بیشتری وجود دارد که چرا باید به ایجاد یک برنامه بازاریابی فکر کنید.

ادامه مطلب
بازاریابی و فروشتوسعه کسب و کار

انتخاب استراتژی در مدیریت کسب و کار

استراتژی در اصطلاح عام، برنامه و دور نمایی از اهداف آینده است که یک کسب وکار درجهت دستیابی به اهداف خود، آن استراتژی را تدوین و پیگیری می کند. اما در علم مدیریت، تدوین استراتژی همانا یکی از وظایف خطیر مدیریتی است که مبنای تصمیم گیری های حیاتی مدیران برای حفظ بقای سازمان و فعالیت آن می باشند.

ادامه مطلب
بازاریابی و فروشتوسعه کسب و کار

فرایند 4 مرحله ای برای راه اندازی قیف بازاریابی تجارت الکترونیک

قیف بازاریابی تجارت الکترونیکی برای نشان دادن مسیری که مشتریان در هنگام خرید خریداری می کنند طراحی شده است. این سفر مشتری را از همان زمان آگاهی از یک محصول تا زمان خرید انجام می دهد.این مفهومی است که به شما بینش روان روان مشتری می دهد. شما همچنین می توانید از قیف برای درک مفاهیم متقابل فروش ، فروش بالا ، مدلهای مبتنی بر اشتراک و نگهداری مشتری استفاده کنید.

ادامه مطلب
منابع انسانی

سیستم بخاری داغ

سازمانهای عصر حاضر، با نگاه راهبردی به منابع انسانی، آن را به عنوان دارايی هوشمند و ارزشمند در نظر دارند و بیش از پیش به ارتقای کیفیت محیط کاری و رضايت شغلی کارکنان توجه دارند . بهبود کیفیت محیط و شرايط کاری کارکنان مستلزم اهتمام مديريت سازمان به تدوين سیاستهای درست بدون تبعیض برای منابع انسانی است.

رویکرد سیستم مدیریتی هرسازمان چه در سطح مدیریت رده بالا یا مدیریت میان رده باید در راستای پیشبرد اهداف سازمانی باشد یکی از نمونه‌های بارز وجود تبعیض در محیط کار قدرنشناسی یا نادیده گرفتن استعدادها، زحمات و تلاش‌های افراد است.

ادامه مطلب